On Wed, Jan 04, 2012 at 02:17:42PM +0100, Molnar Peter wrote:
> Hello!
> Az igazgatom kijelentette, hogy nem legalis szoftveren nem engedelyezi az
> erettsegiztetest. Viszont penz sincs ra.
> Ez tenyleg 22-es csapdaja.

Szerintem több, mint 99%, hogy ez meg fog oldódni. Kár ezen izgulni.

Ez túl jó üzlet mindkét félnek ahhoz, hogy bármelyik felrúgja. Lehet, hogy
kicsit változnak majd a feltételek (pl. otthonra nem érvényes), mert
most már ciki visszakozni -- és a Microsoft nem is biztos, hogy akar -- de
én nem tudok az eddig történtekre jobb magyarázatot kitalálni, minthogy
valaki egyszerűen összetévesztette a Microsoftot egy magyar kisvállalkozással
(ahol az állami megrendelésekért vissza _kell_ osztani) vagy BKV-vel.
:(

--
PTG
"It runs like _x, where _x is something unsavory"