Hello!
> Szerintem ennél rosszabbat nem igen tehettél volna, mert:
> - a fiatalokat belekeverted egy olyan helyzetbe, aminek se az előidézéséhez,
> se a megoldásához nincsközük, csak az informatika érettségi megtartásával
> kapcsolatban egy félelmet generáltál bennük,
Mar bocsanat,de szerintem joguk van tudni, hogy
- miert kezdek egy uj office-t tanitani nekik az erettsegi elott nehany
honappal.
- 100%, hogy marcius 1 elott nem lesz "megoldas". (Ugyanis addig nincs gond)
- erosen erinti oket a tema, nekem mint rendszergazdanak kellemetlen,s
tobbletmunkat okoz, nekem mint tanarnak kellemetlen,s tobbletmunkat okoz, de
nekik a borukre megy.

Mint rendszergazda abszolute jogos, hogy tajekoztatja az ember az igazgatot,
hogy marcius 1 utan mi lesz az intezmeny gepein levo szoftverekkel. Ha az
intezmeny jogszeruen akar mukodni, akkor nem tehet mast, mint eltavolitja a
Microsoft szoftvereket marcius 1-l. Ettol csak abban az esetben terhet el, ha
erkezik egy olyan dontes, hogy az illetekesek megiscsak targyalasokat
kezdemenyeznek, s addig jogtisztan hasznalhatoak a szoftverek. Jelenleg ilyen
hivatalos tajekoztatasrol nem tudok.

Tisztelettel:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@afg.hu,
TKIKI Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
http://www.afg.hu