On Wed, Jan 04, 2012 at 02:47:29PM +0100, Csernus-Turza Áron wrote:

> Nem tűnt fel neki h a szatyorra nem a piros-fehér-zöld szinű zászló volt
> festve? :-P

Tényleg nem tudok mást elképzelni, mert a _költségvetés_szempontjából_ ez
az egymilliárd nem tétel. Hangzatos ugyan azt mondani, hogy egymilliárd
indok volt a szerződés felmondására, de egymilliárd az állami
költségvetésben annyi, mint néhány(tíz)ezer az iskoláéban:
nem is érezni, hogy megmaradt vagy elment. Majdnem azt mondtam, hogy
,,hibahatáron belül van'', merthogy ugye látjuk, hogy egyik kormányunk se
tudta ilyen pontossággal megbecsülni a költségvetés fő számait, talán
nem is lehet.

Párt- (vagy magán-)kassza viszonylatban viszont ennek néhány százaléka
már számíthat.

--
PTG
If anything can go wrong, it will.