To: <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Wednesday, February 08, 2012 7:14 PM
Subject: vezetek nelkuli beallitas

Üdv Mindenkinek!

Lesz nálunk egy rendezvény, ahol akár 200 kolléga is használna vezeték nélküli eszközt. Hogy a hozzáférési pontok hogy bírják, az egy kérdés, de most nem ez
az érdekes.

Az sokkal érdekesebb, hogy a helyi segítők az érkező tanárok gépeit a lehető
legegyszerűbben be tudják állítani. Vezeték nélküli profilt tudok exportálni,
tudok egy batch fájllal akár többet is hozzáadni, nekem azonban arra is
szükségem lenne, hogy a jelszót is be tudjam fájlból állítani. Ezzel a
beállítás gyorsaságát szeretném növelni valamint a hibalehetőséget kizárni.

Van-e erre mód?

Üdv: Fodor Zsolt