On Thu, 09 Feb 2012 08:37:44 +0100, Horváth Péter wrote

> Tanulásképpen nem rossz egy ilyet összekalapálni, de azért ne
> feledkezzünk meg az OpenWRT  vagy DDWRT  x86 -os változatáról sem,

Szuper!
Azért ne feledkezzünk meg az eredeti kérdésről sem.

A háttérben jelenleg is működik radius server, a helyi felhasználóknak nincs
problémája, az eszközök lefedik az iskolát. Amit kialakítottam és működik -
persze nem egyidejű - kb. 250 felhasználóval, alapvetően nem piszkálnám, ha
nem kell.

Csak arra vonatkozott a kérdés, hogy a jelszó félig-meddig automatizáltan
notebookokon és netbookokon - legalább win7 alatt - beállítható-e.

Problémák biztos lesznek a rendezvény ideje alatt a jelszóbeállítási hibából
adódó gondokat igyekeztem volna kizárni.

Üdv: Fodor Zsolt