Üdv!

> Én idéntől vezettem be a QR-kódos hírdetést.
> Okostelefonnal a diákok lefényképezik a porta mellé kitatt QR kódot
> és már megy is nekik a telón. mind titkosítást mind jlszót tud
> kezelni, én generáláshoz android alatt a Wifi QR Code Generator-t használom.

Ez érdekesen hangzik, bár itt nem telefonokról, hanem notebookokról van szó.
A hétköznapokban pedig mindenkit be kell tudnunk azonosítani, tehát egyedi
azonosító-jelszó párok kellenek.

A rendezvény kapcsán elgondolkodom az általatok írt javaslatokon. (Mondjuk nem
vonz különösebben 19 AP/router időleges átkonfigolása.)

Üdv: Fodor Zsolt