Csatlakoznék kunci-hoz: Nem lehet TV-t ujságból vásárolni.

Azt a néhány paramétert le tudom írni, én miszerint vásárolnék, de az nem
jelent semmit.

Például gyártó: én a Samsung-gal meg vagyok elégedve, és még nem találkoztam
olyannal, aki panaszkodott volna. De bizonnyal van ilyen.

Képátló: Tényleg a szobától függ, de ezért a pénzért én nem mehetsz 42'' fölé,
és talán nem is érdemes.

Felbontás: A FullHD a nyerő, de azt SOHA nem fogod kihasználni. A HD adások is
csak HD-Ready minőségűek, szóval igazán nem lényeges, ha TV-zni akarsz. (én
azért otthonra FullHD-t vettem, mert soha nem lehet tudni...)

Szolgáltatások:

1.       Van-e rajta LAN csatlakozás. Ha igen, az nyerő lehet, akkor lesz
lehetőséged filmes tárházat üzemeltetni. Azért felhívnám a figyelmedet a
szerzői jogok tiszteletben tartására J.

2.       Van-e rajta USB-s csatlakozás, mert akkor lehet mellédugni egy külső
winchestert/pendrive-ot.

3.       3D. Teljesen fölösleges.

Ha csak a papírokat nézem, akkor én valószínűleg egy Samsung UE40F5300AWXZH
SMART LED Televíziót vennék ami még belefér az árba.

De TV-t sohasem vennék leírás alapján.

Pálfi Zsolt

informatika tanár

Teleki Blanka Gimnázium