From: Kovács Marietta
Sent: Monday, November 18, 2013 2:09 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: TV vásárlás

Hogy mikkel nem kell foglalkoznom...
Tanári pihenőbe (egy asztal, pár fotel, egy kanapé, kb. egy nappali mérete)
akar a vezetőség TV-t tenni UPC-s mediabox-ra. Mitől lettek ilyen jófejek, nem
tudom. Keret: 125-150 eFt. Keressek típust a újságban, javaslatot adjam le a
gazdaságinak. Miért én? Mert.
Szerintetek milyen tulajdonságokra érdemes odafigyelni? Melyik fontos, melyik
parasztvakítás (pl. méret, Full HD, Smart, 100 Hz ...)