From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Venczel József
Sent: Friday, November 22, 2013 8:19 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: 6 másodperc

Sziasztok!

Van egy kollégám, aki mindig úgy kapcsolja ki a gépeket, hogy nyomva tartja
a gépen a power gombot 6s-ig és akkor az alaplap lelövi magát. Hiába
magyaráztam neki, hogy elég egyszer megnyomni a gombot és leáll az
oprendszer.
Persze ezután mindig hibával indul legközelebb a Windows.

Van valami ötletetek hogyan lehetne a power gombnak ezt a működését
kiiktatni?
BIOS-ban nem találtam semmit. Az oprendszeren meg ugye hiába is állítanám.

Előre is köszönöm az ötleteket.

Üdv,
Józsi