Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat! Úgy látom ez megmozgatta a fantáziátokat ;o)

A szépszavas módszeren már túl vagyunk többször is. Már én érzem kellemetlenül
magam, mert ráadásul infotanár kollégáról van szó. Nem rosszindulatú, jó
kollegális viszonyban vagyunk. Csak egyszerűen egy idő után elfelejti, amit
mondtam neki.
Géptermi gépekről van szó, tehát sokan használják azokat, épp ezért aggaszt,
hogy a következő csoport/tanár nem fogja tudni használni, ha épp akkor mondja
be az unalmast.
Csináltam Clonezilla-val a rendszerpartícióról mentést, tehát kb. 15-20 perc
alatt helyre lehet állítani, de ha épp nekem is órám van, a 10 perces szünet
nem elég rá.

A mikrokapcsolós dolog jónak tűnik, csak macerás, mert 42 gépen kellene
megcsinálni, pénzt nem kapnánk rá, nekem meg azért annyit nem ér a dolog.

Na, amíg írtam, addig eszembe jutott valami: Lehúzom a power kapcsolót és a
reset kapcsolót dugom a power helyébe. Hátha az olyan mikrokapcsoló!
Megyek is, kipróbálom!

Üdv,
Józsi