Helló!
Hát régen xp alatt lehetett olyan csinálni hogy control panel power
options(2 katt) advanced fül és akkor ki lehet választani hogy vagy nem
csinál semmit vagy hybernate opció nem tudod hogy win7 nél 8 nál van e
hasonló lehetőség nem túl nagy megoldás de legalább nem vágja tönkre a
gépet.

Üdv.:István

*Csóka István*
*Budapest*