On Mon, 1 Sep 2014 19:58:00 +0200, Zoltán Varga wrote
> Nem volt semmilyen várakozási idő. 28 év munkaviszonyom van,
> eddig ezt vették figyelembe, illetve első perctől, amikor
> munkába álltam. Én sehol nem hibáztam. Ők maguk állapították
> meg. Ide soroltak be. Sőt, tavaly volt 120 óra CISCO
> továbbképzés, azt sem vették figyelembe.

A pedagógus életpálya modellen belül a szakmai gyakorlat ideje számít. Ennek
alapján 6 vagy 10.

Szakmai gyakorlat szempontjából az számít ledolgozott évnek, ahol a kötelező
óraszám több vagy legalább, mint 25 százalékát tanítottad.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1300326.KOR
5. A szakmai gyakorlati idő számítása, az átsorolás időpontja
13. § ...

Üdv: Fodor Zsolt