From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Fodor Zsolt
Sent: Monday, September 01, 2014 8:11 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Pedagógus visszasorolás

On Mon, 1 Sep 2014 19:58:00 +0200, Zoltán Varga wrote
> Nem volt semmilyen várakozási idő. 28 év munkaviszonyom van, eddig ezt
> vették figyelembe, illetve első perctől, amikor munkába álltam. Én
> sehol nem hibáztam. Ők maguk állapították meg. Ide soroltak be. Sőt,
> tavaly volt 120 óra CISCO továbbképzés, azt sem vették figyelembe.

A pedagógus életpálya modellen belül a szakmai gyakorlat ideje számít. Ennek
alapján 6 vagy 10.

Szakmai gyakorlat szempontjából az számít ledolgozott évnek, ahol a kötelező
óraszám több vagy legalább, mint 25 százalékát tanítottad.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1300326.KOR
5. A szakmai gyakorlati idő számítása, az átsorolás időpontja 13. § ...

Üdv: Fodor Zsolt

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 10348
(20140901) __________

http://www.eset.hu