From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zoltán Varga
Sent: Monday, September 01, 2014 8:45 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Pedagógus visszasorolás

Szia!

Én úgy tudom, hogy 1992 július 1 előtti munkaviszony mind beszámítható
közalkalmazotti munkaviszonyba. Ez érthető is, mivel előtte, ha jól tudom nem
létezett közszolgálati jogviszony.

Igen, dolgoztam versenyszférába, és nem tanítottam. 2008-ban és azóta is,
ezeket az éveket beszámolták. Én nem kértem, alapból így soroltak be. És azóta
is így vagyok. Én nem hibáztam, de ez akkor is brutális. Nem tudok belenyugodni.

Varga Zoltán