- A szerver újraindítása megvolt.

- A kapulan.hu szolgáltatótól kapott az iskola egy publikus címet a
webszervernek - pont azt, amit a ping megad. Behúztak még egy vonalat az
irodákba, az ottani gépeknek privát címet adtak, ami a saját átjárójukon
keresztül megy ki. Innen elérhető a weblap, az SSH-t még nem volt
alkalmam kipróbálni.

- Az nmap csomag minden bizonnyal nincs telepítve, ezt pótolni fogom.

- Az slapd-t azért nem tudom ellenőrizni, mert nincs elég linuxos
ismeretem.

- A router portjait a fenti szolgáltató felügyeli, állításuk szerint
nyitva vannak a szükséges portok.

Egyenlőre köszönöm a segítséget!

Links:
------