Üdv!

Az nmap ennyit ad vissza:

Starting Nmap 6.40 (
http://nmap.org ) at 2014-10-15 08:31 CEST
Nmap scan report for
www.ktisuli.hu (31.46.232.134)
Host is up (0.032s latency).
Not shown:
998 filtered ports
PORT STATE SERVICE
113/tcp closed ident
443/tcp
closed https

forward esetén még lehet egy igen egyszerű megoldás
=> kiakadt a router firmware-e (mint írtad áramszünet volt), amit egy
sima újraindítás nem fog orvosolni.

Javaslat: router adaptere kihúz,
~30mp pihi, majd visszadug. (Linksys/tp-link router esetén ez 99%-os
megoldást jelent. Viszont, ha ez a nyerő, akkor érdemes egy router
cserén gondolkodni, mert a hibajelenség

fáradásra/HW kezdődő hibára
utal, és u.ez a jelenség sűrűsödni fog.)

szak...@felsobuki.sulinet.hu ezt írta:

> - A szerver újraindítása
megvolt.

> - A kapulan.hu szolgáltatótól kapott az iskola egy
publikus címet a webszervernek - pont azt, amit a ping megad. Behúztak
még egy vonalat az irodákba, az ottani gépeknek privát címet adtak, ami
a saját átjárójukon keresztül megy ki. Innen elérhető a weblap, az SSH-t
még nem volt alkalmam kipróbálni.

> - Az nmap csomag minden
bizonnyal nincs telepítve, ezt pótolni fogom.

> - Az slapd-t azért
nem tudom ellenőrizni, mert nincs elég linuxos ismeretem.

> - A
router portjait a fenti szolgáltató felügyeli, állításuk szerint nyitva
vannak a szükséges portok.

--

_Sulek Szabolcs_