Hello!

Az iskola mindennapjait fotozóni szerintem jogilag egy érdekes vitás
kérdés lehet, mert hogy ott kötelező ott legyenek a gyerekek, és
zsákkal a fejükön sem nagyon járhatnak órára.

Nálunk a házirendben benne van hogy kép készülhet róluk, és azt ugye
elfogadják. Ezen felül a gyakorlatban kérésre letöröljük a fotókat, ha
valakinek problémája. Ez eddig csak nagyon ritkán fordult elő, bár
akkor volt olyan agresszív a szülő hogy perrel jött fenyegetőzni - a
képet letöröltük, a problémáknak sosem volt folytatása.

Üdv:
Herczeg Zsolt

Herczeg Zsolt