Én is így gondolom, egy iskolának az az érdeke, hogy pozitív kép
kerüljön ki a diákjairól a külvilág felé.

Ők a mi "reklám erőnk", ha mi rossz színben tüntetnénk fel őket, vajon
ki iratkozna be hozzánk ezután?!

Az az érdekünk, hogy azt sugalljuk, ide jó járni: gyertek minél többen hozzánk!

Abban is teljesen egyetértek, hogy kérésre persze egyből levesszük a
reklamált képet.

Ebből eddig sosem volt gond!

De most lett egy jóakarónk (aki ráadásul tanár kolléga), úgyhogy
szeretném a dolgokat úgy rendezni jogilag, hogy nem legyünk (legyek)
támadható.tó

Még egyszer köszönöm a hozzászólásokat!

Szerintem elég. Nem tudom egy szülőnek igazából mi kifogása lehet
ellene? Azt úgyis jelezheti egy-egy szülő, ha ő nem szeretné ha a gyerek
képe felkerülne vagy ha felkerült akkor levetetné. Ezt gondolom az
iskola megteszi perrel való fenyegetés nélkül is

A suli honlapjára, közösségi lapjára nyilván nem kompromittáló fotók
fognak készülni és kikerülni a gyerekekről.  Sajnos azokat sok esetben
pont ők töltik fel saját magukról, saját maguktól. :(