Szerintem elég. Nem tudom egy szülőnek igazából mi kifogása lehet ellene? Azt úgyis jelezheti egy-egy szülő, ha ő nem szeretné ha a gyerek képe felkerülne vagy ha felkerült akkor levetetné. Ezt gondolom az iskola megteszi perrel való fenyegetés nélkül is

A suli honlapjára, közösségi lapjára nyilván nem kompromittáló fotók fognak készülni és kikerülni a gyerekekről. Sajnos azokat sok esetben pont ők töltik fel saját magukról, saját maguktól. :(