From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Nagy Gábor
Sent: Tuesday, February 10, 2015 12:49 PM
To: Techinfo
Subject: Re: MR-3220 USB halott?

Rögtön az 1. válaszadónál az igazság és a megoldás is.

A probléma úgy kezelhető - saját tapasztalat alapján - ha egy aktív usb
elosztóba dugod a sticket. Vagy veszel egy márkásabb routert.

2015. február 10. 9:08 Kiss Zsolt írta, <r...@hb.sulinet.hu>:

> Ettől szerintem nem megy tönkre, legfeljebb rosszul ismeri fel a modemet.
> Ha még van táp az USB portban, akkor nem hiszem hogy elromlott.
> Egy "factory reset" -től biztos meggyógyulna. Addig kell nyomni a reset
> gombot folyamatosan, még el nem kezzd villogni.
> De a menüjében is van valami modem érzékelés funkció, ha jól emlékszem.
>
> 3G modemek elég furcsa állatfajták. Csatlakoztatásnál általában először
> modemként viselkednek pár tized másodpercig,
> és ha úgy érzik hogy nincs telepítve a driver, akkor üzemmódot vált a
> firmware, és átkapcsol USB háttértár üzemmódba.
> [...]

Ezek már mind megvoltak. Hosszabbítóig ment, onnan meghalt. Utána már
anélkül sem. Még most annyit csináltam, hogy most megint összeraktam és
megkérdeztem a szolgáltatót. A hálózaton fent van. Szóval valamiért nem
látja rendesen. Megy gariba a router, oldják meg. Ill. kicseréltetem mert ez
friss ropogós még.

Zsolt