Nekem a Tp-link MR3220-szal az volt a tapasztalatom, hogy 1-2 hónap működés
után elkezdtek idiótáskodni. Ez  már a második, ami kezd megmurdálni.
Először csak lassú a net, elején még újraindításokkal elmegyeget, aztán már
csak a saját menüje jön be, de internetet nem szolgáltat. És aztán lassan
kinyírja a dongle-t is.
Annyi, hogy fixen 30-35 °C-os környezetben voltak üzemeltetve. Ami
egyébként a specifikáció alapján még nem kéne, hogy baj legyen...!

Szóval akinek van tapasztalata jó routermárkáról, ami megbízható, és a
Cisco-nál olcsóbb, szóljon!
Régen tök jók voltak ugyanis a TP-linkek, 5 év garit adtak rájuk, és bírták
is addig. De ezek a maiak már pár hónap, max 1 év, és feladják a
környezetemben...
Máté