Nem elég szerintem Házirend és aláírás. Lennie kell egy adatkezelési
szabályzatnak, amiben egyértelműen le kell írni, hogy ki milyen céllal
tekintheti meg a kamerák képét!
Nálunk konkrétan, Gamesz jött, lejelszavazta az egész rendszert. Az
élőképet nézhetjük, a rögzítettet nem. Ma voltak rendőrök, mert lopás volt,
teljesen természetes volt nekik (tájékoztatás nélkül) hogy most nem tudják
meglesni a képet, egy kérdésük volt: hány napig tudják visszanézni.
És hozzáteszem én örülök neki, hogy csak ekkor lehet majd visszanézni, de
azt sem én teszem meg, hanem a Gamesz által megbízott valaki.