Hello!
De szerintem ezekre a minden bizonnyal igazan fontos kifogasokra kell legyen egy lista, aminek a neve nem techinfo -val kezdodik.
Tevedes, a rendszergazdanak a kotelessegei koze tartozik, hogy tajekoztassa a vezetojet az esetleges jogserto tevekenysegekrol.
Amikor irtam a linkeket, akkor erre szerettem volna felhivni a figyelmet.
Persze ettol fuggetlenul a vezeto donthet, ugy, hogy nem foglalkozik vele, s megis megcsinalja a megfigyelo rendszert, de ha csak 1 szulonek ez nem tetszik, s feljelenti az iskolat az oktatasi jogok biztosanal, vagy az adatvedelmi biztosnal vagy ki tudja ki foglalkozik ilyennel, akkor a biztos kotelezni fogja a jogserto tevekenyseg megszuntetesere, ergo a befektetes karbavesz.
Udv:
Peter