Sántít a hasonlat, de majdnem olyan, mintha segítséget kérnék az otp rendszerébe való bejutáshoz,
biztosan tudnátok technikailag egy-két jó ötletet adni.
De a jogérzék azért a techinfo listán is sok embert visszatartana az ötleteléstől.
Szerintem igenis hasznos, ha ilyesmire is felhívjátok a figyelmet.

Üdv: VF

Hello!
A téma indításnál szó sem volt arról, hogy rögzíteni is kell. A
kérdés a beszerzendő kamerák márkájára vonatkozott
A tema inditasa nem lenyeges. Az allasfoglalast ezutan a level utan
irtam, idezek:
http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2015-March/093319.html [1]
"Többször volt, hogy a rendőrség elkért tőlem egy-két kamera
felvételét." "Most 8 kerül felszerelésre, de összesen majdnem 40 db
lesz. Hacsak addig nem találnak ki új helyszíneket.... ... Optikai
gerinc van, így egyszerűbb rádugni a hálóra, és valahol máshol meg
leveszem a jelet." 40 kamera eseten: 1. Nem valoszinu, hogy mind a
bejaratnal lenne. 2. A rogzites teny a level alapjan.

De ha már itt tartunk akkor elég borzasztó, hogy ezzel is a
rendszergazdának kell foglalkoznia :(
Valoban. Am szerintem ha a tudomasara jut a terv, s informacioja van a
terv torvenytelensegerol, akkor koteles szolni. Szerintem. Udv: Peter

Links:
------
[1] http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/2015-March/093319.html
[2] mailto:Techinfo@lista.sulinet.hu