Hello!
Már a negyedik teljesen friss Win XP SP3 telepítésekor
jártam így. Sem a sajátgép, sem az intéző nem látja a
bedugott pendrájvot. Viszont a TotalCommander meg látja és
kezeli is. Ugyanezeket a pendrájvokat az előző SP2 -ben jól
kezelte.  Mi lehet a baj? Hol keressem?

Kedves kollegak, ha nem az XP szidasara forditanatok az energiat, hanem a problema megoldasara, lehet, hogy kevesebb energiabol messzebbre jutnatok.
Nem ismeros senkinek, hogy
intezoben, sajatgepben nem latszik, de a total commanderben igen?

Volt ilyan GPO beallitas, mely adott meghajtokat "kikapcsolt" az intezobol, sajatgepbol Azert csak idezojeles, mert csak nem jelenitette meg ameghajtokat, attol meg mas programmal elerhetoek voltak.
Ez utan kellene nezni.
Regen valami tweak nevu programmal lehetett ilyet csinalni, vagy a GPO-ba kozvetlenul is be lehet allitani, de ott keresni kell, hogy hol es mit.
Biztos vagyok benne, hogy ez nem hardver es oprendszer hiba.
Udv:
Peter