2015.04.16. 11:09 keltezéssel, Mészáros Zsolt írta:
2015.04.16. 10:51 keltezéssel, Alaksza Balázs írta:
Igaz rajtad nem segít de igaza van, az xp a fő gond szerintem is, de
azt írtad sp2-vel ment, tedd vissza azt.
Igen az XP gond már manapság, de nem mindenhol van vas más alá. SP2-vel
meg az a gond, hogy sok szolgáltatás már SP3-al is alig vagy nem
telepíthető vagy nem működik. SP2-vel már böngészni is alig lehet. Na
nem mintha biztonságilag a kettő nem ugyan olyan sz@r lenne manapság.
SP3-tól szerintem sokkal többet ér egy normális vírusvédelem+tűzfal.
Ez így van. Csak felteszem a kérdést, hogy mért ragaszkodnak az XP-hez
egyáltalán? Gondolom 99%-ban tré gépek miatt. Jellemzően 1 magos Celeron
CPU és 256-512 MB RAMocska esete állhat fenn. Erre tényleg élvezetes
feltenni egy jó internet security kombót. Fél RAM-ot megeszi, ha nem
többet és milyet telepítsen ha szinte nincs iskolának ingyenes és ami
van az annyit is ér, mint amennyibe kerül.
Ilyen esetben nagyrészt a licenc árából inkább még 1 GB RAM-ot szoktak
az intézmények venni, de kötve hiszem, hogy a kedves fenntartó bármire
is adna pénzt mostanság...
(Meg a felhasználók betanítása, hogy ne kattintsanak hülyeségekre
Ezt is tudjuk mennyire kivitelezhető sajnos :(

Tudom, hogy igazad van, de hirtelen nem ugrik be alternatíva, esetleg DeepFreeze szerű szoftver/hardver? Akkor bármit csinál egy újraindítás rendbehozza.

--
Alaksza Balázs