Sziasztok!

Már két napja küzdök vele, bújom a netet, de nem jutok előbbre.
Meg lett nagysokára az új disk, a rosszat leválasztottam a tömbről és
kivettem (ez volt korábban az sda).
A másik lábról (volt sdb) viszont nem bootol, csak villog a kurzor. Boot
flag van. Minden partíció tükrözve volt.
Csak akkor indul el, ha a rossz disk-et visszateszem mellé, a tömb
ilyenkor is csak 1 disk-el fut. Gondolom telepítéskor az 1. lemez mbr-jébe
települt a grub.
Próbáltam grub-ot varázsolni a régi sdb-re, de nem sikerült.

grub-install hibával áll le, mindig itt akad el:
/boot/grub/stage1 not read correctly

A telepítőről bootolva is, live linuxról is próbáltam, ugyan ez.

Egyáltalán raid1 esetén sd* -re vagy md* -ra kell a grub?
Egyikre sem megy.

Ennyire bonyolult lenne egy raid1 disk csere, vagy nagyon elbarmolok
valamit, vagy csak egyszerűen kevés vagyok hozzá...

Esetleg valakinek valami ötlete, hogy mit nézzek meg?
Előre is köszi!

Kun Csaba
rg.