Kimaradt az előbbiből: a digitális forrásból (Usb) érkező jel hangját nem adja
ki régi analóg erősítőre (nekem egy 1979-es Yamahám van), a digitális Tv-adásét
viszont igen – de lehet, hogy elnéztem valami beállítást

From: Szűts Ferenc
Sent: Monday, June 1, 2015 11:49 AM
To: Techinfo
Subject: Bemutatóra milyen TV-t?

Hellótok!

Egy ifjúsági termünkbe szeretnénk egy TV-t (Kb.:104 cm-est) felrakni, ahol/amin
folyamatosan menne valami (még nem tudjuk a formátumot). Első tervünk a
PenDrive, vagy külső HDD.

Kérdéseim: Milyen TV tudja a legtöbb lejátszható formátumot kezelni?

Ti ezt hogyan oldjátok meg?

Hogyan, milyen programmal konvertáltok esetleg?

Általánosan milyen a tapasztalataitok ezzel?

Köszönettel:

---
Szűts Ferenc
sz...@vfmk.hu