From: Zsolt Nagy
Sent: Monday, June 01, 2015 4:07 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Bizonyítvány nyomtató

Nos  raktam alá 2 db 150 grammos papírt összeragasztva, természetesen a
bizonyítvány kemény borítója alá, és valóban kevesebb lett a hiba:

- nem csúsznak össze a betűk olyan sokszor mint régen, de 10 biziből még mindig
2 kuka

- a maszatolás így erősebb lesz, amit sajna a radír nem visz ki

esetleg érdemes kipróbálni:

- a bizi kemény lapjainak enyhe domborítása is segít valamit

anno egyszer kaptam a tallygenicom cégtől fenyegetést, hogy rossz hírüket keltem

most úgy őszintén -> majd 400 ezer Ft ez a ..... mátrix nyomtató és kín
szenvedés vele dolgozni

további ötleteket várok, hátha bejön valami infó

Zsolt