Nos  raktam alá 2 db 150 grammos papírt összeragasztva, természetesen a
bizonyítvány kemény borítója alá, és valóban kevesebb lett a hiba:
 - nem csúsznak össze a betűk olyan sokszor mint régen, de 10 biziből még
mindig 2 kuka
 - a maszatolás így erősebb lesz, amit sajna a radír nem visz ki

esetleg érdemes kipróbálni:
- a bizi kemény lapjainak enyhe domborítása is segít valamit

anno egyszer kaptam a tallygenicom cégtől fenyegetést, hogy rossz hírüket
keltem
most úgy őszintén -> majd 400 ezer Ft ez a ..... mátrix nyomtató és kín
szenvedés vele dolgozni

további ötleteket várok, hátha bejön valami infó

Zsolt