Üdv!

> De még egyszer mondom hogy fogtam a
> kezemben már kifogástalan nyomtatást amit ugyanilyen nyomtatóval
> csináltak, ugyanolyan vacak bizonyítványra, úgyhogy nem csak a
> bizonyítvány a hibás, a nyomtatónak is van része a dologban.
> Valahogy be kellene állítani a nyomtatót. Vagy annak az iskolának
> csak szerencséje volt hogy épp olyan lett a nyomtatójuk? Ezeket a
> sima 5040-ből alakítják át, firmware csere, új driver, és mechanikai
> átalakítást is csinálnak állítólag azért a ~100e ft felárért a
> simához képest, azért ennyiért már akár jó is lehetne.

Én csak gimnázumi bizonyítványokkal találkozom.
Nem tudom, hogy mekkora a kérdéses bizonyítvány.
- Ha két irányban is belefér, akkor lehet, hogy a másik irány nem problémás.
- Lehet, hogy vízszintes pozicionálással (a papírútra merőleges eltolással)
lehet olyan sávot találni, amikor nem olyan rossz...

Üdv: Fodor Zsolt