Bármilyen órán és bármelyik tanárnál rendszeresen előfordul, hogy a diákok
teljesen mást csinálnak órán mint ami a feladatuk lenne? // gyakori, vagy
csak nem tud róla hisz úgy sem lát semmit csak néha rajtakapja.

Ha így van teljesen felesleges küzdeni játékok futtatása ellen hiszen ha
nem CS-zik akkor majd a telefonjával fog szórakozni vagy kitalál mást
amivel elfoglalja magát. De ez nem a rendszergazda problémája.  // igazad
van, a többi engem nem érdekel hogy mit csinálnak, én mindent megtettem
rendszergazdai részről, hisz csak avval rághatják a fülem :)