From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Liska Zsolt
Sent: Tuesday, June 02, 2015 1:20 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Letöltési limit beállítása (?)

Azt hogy oldjátok meg, hogy a tanár aktuális monitora + projektor kimenet +
plusz monitor a gépek "csekkolására"? Pl. egyik terembe a videókártya egyik
kimenete HDMI ami megy a monitorhoz, a másik a sima VGA meg a projektorhoz.
Hova kötök én még egy monitort? Vagy igaz, mivel ugyan az a két kép akkor egy
vga elosztó..

2015. június 2. 12:46 Kunci írta,