From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Liska Zsolt
Sent: Monday, June 01, 2015 1:55 PM
To: Techinfo
Subject: Letöltési limit beállítása (?)

Üdv a listának!

Adott WinServer 2012 R2, tartományvezérléssel.

Letiltottam az USB-kat hogy ne dugdoshassanak pendriveokat. PIPA
Letiltottam a windowsos játékokat. PIPA
Nem vetettem optikai meghajtókat az új gépekbe. PIPA

Néha viszont kapnak a gyerekek internetet, és minap csak lebukott valaki
Counter Strike-val. Nyilván letöltötte netről, hisz nem kell telepíteni.

Hiába tiltom le a CS exe fájlját, úgy is rájönnek ha megváltoztatja a nevét
menni fog így is.

Valaki tudja hogy tudom beállítani hogy pl. egy internetről letöltött fájl
mérete nem lehet mondjuk 20 MB-nál nagyobb? Olyan valami rémlik hogy lehet
tiltani a letöltéseket, de az nem feltétlen jó nekem.

Üdv,
Zsolt
FIGYELMEZETÉS: BIZALMAS INFORMÁCIÓ

Jelen e-mail és annak bármely és valamennyi melléklete bizalmas információt
képez, amelynek tartalmát kizárólag a címzett egyén vagy szervezet jogosult
megismerni. A NewCo Trading Kft. a partnerei számára minden esetben egyedi
ajánlatot készít, az ajánlat kizárólag az adott címzett irányában érvényes, a
címzett azt harmadik személlyel nem közölheti, az ajánlat tartalmát
nyilvánosságra nem hozhatja. Az e-mail bármely tartalmi elemének nyilvánosságra
hozatalával a címzett jogsértést követ el, amely kártérítési felelősséget
alapoz meg. Amennyiben nem Ön az e-mail címzettje, Ön az e-mail továbbítására
vagy másolására nem jogosult. Ebben az esetben Ön köteles a feladót e-mailben
haladéktalanul értesíteni, és ezzel egyidejűleg az e-mailt véglegesen törölni.

CONFIDENTIALITY DISCLAIMER

This email and any files transmitted with it are confidential and intended
solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.
NewCo Trading Ltd. drafts offers individually to each of its partners, such
offers are binding exclusively in relation to the party whom the offer has been
addressed to. The addressed party shall not be authorized to publish or reveal
the content of the offer or any part thereof to any third parties. In case of
breach of obligation of confidentiality, the addressed party shall be liable
for each and all damages arising out of the infringement. If you have received
this email in error or if you are not the named addressee you should not
disseminate, distribute or copy this e-mail. Please notify the sender
immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete
this e-mail from your system.