A böngészők újratelepítése most mondom hogy NEM fog segíteni, mert a profilt nem törli, amikor újra feltelepíted, ugyanazokat a rossz beállításokat fogja használni.
Alaphelyzetbe kell őket állítani.
IE: internetbeállítások - speciális - alaphelyzet, ott bepipálni a személyes beállítások törlését is. Firefox: Hamburger menü - súgó (?) - hibakeresési információ - firefox felfrissítése Chrome: Ezen a gépen nincs, de menü - beállítások - speciális beállításokat kinyitni, és az aljánál lesz a visszaállítás, ezt csak emlékezetből írom.

Valószínű még tele van kártevővel a rendszer, hasonlót tisztítottam én is nemrég. Temp könyvtárakat üríteni, a felhasználóét és a windows\temp-et is, malwarebytes antimalware és superantispyware végigfuttatása minimum, és amit találnak azt mind kipipálni és eltávolítani. Újraindítás után addig ismételni amíg van valami találat. Ha esetleg van olyan amit többször egymásután megtalál és nem akar lemenni, arra név alapján rá lehet keresni hogy hogy kell eltávolítani. Én még autoruns-al is szoktam kézi köröket futni, illetve szokott helyeken gyanús fájlokat keresni. Ha ezek az eltávolítások megvannak, akkor mégegyszer resetelni a böngészőket, illetve mindn egyes böngésző parancsikont egyenként át kell nézni, hogy a cél mezőben az exe után ne legyen semmi paraméter ami valami webhelyre mutat. Start menüben, asztalon, tálcán, mindenhol az összes ie/ff/chrome ikont. Vagy egyet megcsinálni, és a többi helyről törölni és a jóból visszaszaporítani.

Ekkor megszűnhet az eredeti probléma, bár nem biztos hogy a rendszer maga tiszta lesz, olyant gyakorlatilag nem lehet csinálni, hogy egy multi-fertőzött rendszert maradéktalanul megtisztítani. Ha nincs valami nagyon speciális eset, akkor legjobb egy friss telepítés, és a személyes fájlok visszamásolása. Ha gyorsan kell, akkor a fentiek max. 1-2 óra alatt meglehetnek, mondjuk nem kell mellette ülni, csak néha ránézni hogy hol tart a scannelés.

GyL