A Windows/system32/drivers/etc/host tartalma a következő:

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Mintafájl a Microsoft TCP/IP for Windows-hoz.
#
# Ez a fájl IP címek és NT számítógépnevek (NetBIOS nevek) egymáshoz
# rendelésére szolgál. Minden egyes tételt külön sorba kell írni, először
# az IP címet, azt követően pedig a hozzá tartozó nevet. A cím és
# a név között legalább egy szóköz vagy tabulátor karakternek kell lennie.
#
# A # jel általában a megjegyzést tartalmazó sorokat jelöli, néhány
# kivételtől eltekintve (ezeket lásd alább).
#
# Példák:
#
#      102.54.94.97     rhino.acme.com          # forráskiszolgáló
#       38.25.63.10     x.acme.com              # x ügyfélállomás

127.0.0.1       localhost