Sziasztok!

Négy szint, szintenként 40 ember (eszköz). A folyosó 60 méter. Egy
folyosóra 4 eszköz elég.
Kénytelenek vagyunk b/g-s eszközöket is beengedni, nem csak most,
egy-két-három évig biztosan. Innentől kezdve kérdés, hogy érdemes-e, kell-e
most N-es eszközöket betenni?

Az Ubi eszközök tök jónak tűnnek, megnézzük ezeket.

Köszi az eddigieket.

Hunyák Gábor