Hadd szavazzak én is. Mivel az eredeti kérdés az volt, hogy jöjjön ki
200e-ből és nem kell, hogy tökéletes legyen, én a következőt ajánlom:

   - az egyik kulcs a felhasználói fegyelem (nem használt kütyükön a wifi
   kikapcsolva tartása), a másik kulcs a minél több mikrocella, egymás
   mellettiek frekvenciaeltéréssel beállítva (levett teljesítményű AP +
   szektorsugárzó antenna. Ennek legolcsóbb megoldása, ha leraksz a folyosó
   negyedénél és háromnegyedénél egy-egy egyantennás AP-t, ráraksz egy jó nagy
   botantennát, amit függőlegesen állítasz (min. 8, de inkább 12-15 dBi-set),
   és leveszed a teljesítményt 10 mW-ra. Így jó eséllyel alig megy át a
   következő, még kevésbé a következő utáni szintre. Persze sajnos a kliensek
   jele majd valamennyire átmegy, de a frekieltolás miatt nem akkora baj)
   - be lehet vezetni a szobákba drótot, és ki lehet írni a júzereknek,
   hogy annak érdekében, hogy aki mindenképpen wifizni akar/kénytelen, az
   tudjon, a kábellel is üzemelni képes eszközökből minél többet inkább
   kábelen használjanak (és a wifit kapcsolják közben rajta ki)
   - Az AP-nkénti saját frekit úgy tudod kimaxolni, ha nem 40 MHz széles
   spektrumokat használsz, hanem 20 MHz-eseket -> 1, 5, 9, 13 sávot használva
   4 db majdnem teljesen elkülönülő sávod van. Tehát első emeleten 1. és 5.
   csatorna, második emeleten 9. és 13. csatorna, harmadik emeleten megint 1.
   és 5. csatorna, negyedik emeleten 9. és 13. csatorna. 20 usert ki tud
   szolgálni egy AP, még ha lassan is. Várható sebesség jóval kevesebb, mint
   amit feljebb olvastam: 54 Mbps-es router esetén a max sebesség
   (tapasztalati) 1 user esetén egészen közelről mérve 25 Mbps körül van.
   Tehát 20 usernél, ha mindenki nyomja ezerrel, akkor 0.5 Mbps-nek már örülni
   lehet. Ami egyébként átlag hírolvasásra, emailezésre elég. Nem itt kell 4k
   filmeket streamelni. A 8 db AP+8dBi antenna ára + munkadíj + pár szobába
   drót bevezetés bőven kijön 200e-ből. Be lehet tenni még n-es AP-ket is, az
   tovább javít a helyzeten. Ha ennyire árérzékeny a projekt, én azért nem
   hagynék ki egy próbát SOHO routerekkel (pl. TP-link, DS-link). Ha csak <10
   user csatlakozik rájuk, nincs velük baj. És cserébe iszonyú olcsók. Tehát
   ha van pár n-es user is, akár működhet is a rendszer.

És még egy ötlet:

   - ki lehet írni egy egyszerű ajánlást a júzereknek, és mivel fiatalokról
   van szó, akár még egy részük meg is értheti:
      - a közösség, tehát hosszú távon a magad érdekében, mikor nem akarsz
      direkt netezni, kapcsold ki a wifit (leginkább tempó-, de amúgy
      egészségügyi és akkuidő okokból is)
      - a közösség, tehát hosszú távon a magad érdekében, ha n-es eszközöd
      van, kapcsolódj az n-es access pointra
      - a közösség, tehát hosszú távon a magad érdekében, ha mobilnetet
      akarsz átküldeni a telefonodról az egyéb eszközödre, azt ne
hotspot módon,
      hanem usb kábellel tedd.