Hozzavalok:
- Office 2013 VL telepitese (Nem a pedagogusoknak, rendszergazdaknak szant
verzio!!!)
- sulinetes kapcoslat, vagy az niif-nel beregisztralt fix ip cim.

Keszitesz egy cmd kiterjesztesu allomanyt ezzel a tartalommal:
cscript "c:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ospp.vbs"
/sethst:195.199.255.195
cscript "c:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ospp.vbs" /setprt:1688
cscript "c:\Program Files\Microsoft Office\Office15\ospp.vbs" /act

ha tordelne a levelezo, akkor ez 3 cscript-tel kezdodo sor
Ennyi.

Ha nem VL (Volume License) telepitovel tortent a telepites, akkor eloszor a
meglevo telepitest azza kell alakitani.
Erre keress programot...

Klonozas utan az Office automatikusan ujraaktivalodik.
Ha nem birod kivarni, akkor az elkeszitett cmd lefuttatasaval azonnal, meg
rendszergazdai jog sem kell hozza.