Egy vinyó teszt nem ártana, láttam már pár hgst és wd vinyót 2 nap után
0-ás kondival :D
Illetve egyes toshiba típusoknál, futottam bele ilyen partícionálósdi
gondba, vinyó ki, usb-s tokba be, rádugni egy gépre és valami értelmesebb
partícionálóval gyalulni mindent, utána vissza a notiba és voálá már akarta
is az igazat...

próbát megér...

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*