Köszönöm a tippet, de lényegében ezt már próbáltam! Parted magic-ből próbáltam
felülírni a partíciós táblát. Alapból MBR (msdos) típusú volt rajta, átírtam
GPT-re, de ez sem jelentett neki semmit.
Hardveresen nem akarom piszkálni, mert vadi új, garanciás gép.
Most megpróbáltam Clonezila-val rátenni egy működő installációt és rögtön az
elején, mielőtt még elindult volna az image felírása, kilistázott nekem vagy 30
hibás szektort.
Újraindítás után még mindig lassan bootolt, de már gyorsan működött. Driver
frissítés után sem változott semmi.
Megnéztem a PartedMagic GSmartControl programjában a Self-Test Logs-ot. Itt is
több helyrehozhatalan szektort jelez, úgyhogy elindítottam rajta egy teljes
vizsgálatot, ami kb. másfél óra múlva lefut.

Szerintetek ezt garanciálisan ki lehet cseréltetni? Végül is nem tudok
egyértelmű bizonyítékot arra, hogy a winchester hibás, mert az oprendszer
működik rajta, azzal meg, hogy lassú, szerintem szembe fognak nevetni.
Ők meg ki tudja minlyen programmal fogják tesztelni a vinyót.

Még talán annyi, hogy installáláskor, particionálás közben is lassú volt és
néha le is fagyott.

Na, hát ez nem tartott másfél órát, már kész is. Azt írja: "Completed with read
failure",  LBA of the firs error 102863656

Hát ez elég egyértelműen hibás winchi-nek tűnik.

Még elindítok egy teljes törlést. Azt írja 116 percig fog tartani...