mikrotik manual pl ezt írja:
*
authoritative*
yes - replies to clients request for an address that is not available from this server, dhcp server will send negative acknowledgment (DHCPNAK)

2016.01.15. 13:19 keltezéssel, Takacs Tibor írta:
Talán ezt?

authoritative;

Nálam szépen kicseréli. Ha nem ez a megoldás, nyomozunk tovább ;)
Hello!
Nyilvan, kulonben semmi dinamikus nem lenne a dologban es csak
HCP-nek hivnank.
:))
Akkor segisten nekem valaki, hogy a linux-os isdhcp alatt mit kell a dhcpd.conf
allomanyba irni, hogy csak es kizarolag az elore beallitott cimet ossza ki.
Mar tobbszor nekifutottam a leirasnak, de egyik a leirasban szereplo dolog se
jott be, a windows leszarja, marad a regi cimnel.
:(((