Volt már írva, szerintem se a szerverrel kell vacakolni, pláne linuxon nem hiszem hogy olyan sok opció lenne a dhcp szerver szabványon kívüli működtetéséhez. A kilenst kell rávenni, hogy jó legyen már. Azt próbálnám ami már be volt írva:

"Image-ből újrahúzott windows-nál csinálja ezt szerintem.
ipconfig /release
ipconfig /renew
megoldja."

Esetleg ha nem jó, akkor egy reset ip stack, rendszergazda parancssorból:

netsh int ip reset c:\resetlog.txt

Ez tényleg resetel minden hálózati beállítást, ha van valami szoftver ami
beépüla hálózati protokollba, azt lehet hogy újra kell telepíteni/javítani
utána. Pl. antivírus programok, vagy egyéb figyelő szoftverek (ESET-et pl. újra
kellett rakni egy ilyen után amíg használtam).

Erről jut eszembe, hogy lehet, hogy antivírus vagy tűzfal program "védi" a
hálózati beállításokat? Jártam már így is...

GyL

2016.01.15. 22:12 keltezéssel, Molnár Péter írta:
>A lease time lejárta után is a régi címet kapja?
Annyi idot nem vartam
a logokat neztem korabban, de most fejbol inkabb nem ideznek.
Tesztelek egy kort.