Most vagy én nem látom a választ, vagy nem értelmeztem helyesen.
A kérdés szerintem csak annyi volt, van-e különleges oka annak, hogy a
szégyenletes javadalmazás témában
tökéletes összhangban lévő műszaki csapat nagy része miért nem tartotta
fontosnak jelezni ezt az erre szolgáló felületen.

A logikai gondolkodás nagyszerű dolog, viszont aki arra hivatkozva hagyta a
francba az egészet, annak csak gratulálni tudok.
A hétvégén pedagógusok tüntettek, hetek óta pedagógusok, sokszor az
állásukat veszélyeztetve állnak ki az igazukért, vállalják sokszor nem csak
a nevüket,
az arcukat is.
Ha jól figyeltetek, a Kossuth téren téma volt a NOKS is, a követelések
között szerepel ez a kör is.
Bőven lehet, hogy a kevés tényleges intézkedés egyike lesz a NOKS bérek
rendezése.
Aki most a logikára hivatkozik, akkor azt majd visszadobja, mint logikai
bukfenc?

Csak megérteni akarom, meggyőzni senkit...

Attila

(aki mellesleg nagyon nem NOKS körbéli, de a neve ott szerepel a listán...)