pont erről beszélek

~ miért nem a pedagógus van ilyen 'betanuláson kis bérért?
[- vagy pl. egy igazgató - mert ő aztán tényleg betanul konkrétan (~hisz előtte nem volt még igazgató - logice - tehát van mit betanulnia) - mégsem kap ezért kevesebb fizetést :) - pedig a lenti okfejtésedből ez következne]

~ aztán mehetne egy másik iskolába újra 'betanulni :) - hisz ott szürke a házfal és nem rózsaszín,
mint a korábbi iskolában

- az ilyen 'betanulásosdit hogy hogy nem akceptálnád pl. baleseti ambulancián az orvos esetében? - de pl. rendszergazdánál igen?

- ill. miért nem szeretnéd ugyanezt ugyanígy magadnak, pedagógusnak is?

:)

nem érzed ezt a felfogást nevetségesnek?