Sziasztok!

Ma kapott a kolléganő levelet. Eszerint befejeződött a folyamat ellenőrzése és
30 napon belül utalják a pénzt.

Csak emlékeztetőül:
Egyik kolléganőm vásárolt egy tárgyban szereplő notebookot. I5-5200U 2.2GHz
processzor, 4GB RAM, 500 GB winchester.
Hosszas kínlódás után kiderült, hogy a winchestere hibás.
Egy akciós időszakban vásárolta a notit, miszerint, ha 1 éven belül
meghibásodik, az ASUS visszafizeti a vásárolt eszköz árát.
Neten keresztül bejelentettük a meghibásodást, 2 napon belül elvitték és egy
héten belül visszahozták javítva.
Ismét egy webes felületen keresztül bejelentettük a meghibásodás/javítás tényét.
Egy kis hiánypótlás után azt mondták, vizsgálják az esetet.
No a vizsgálatnak most lett vége, a fent említett eredménnyel.

Azt hiszem kijelenthetjük, az ASUS egy megbízható cég, normális ügyintézéssel.
Ha ténylegesen is megtörténik az utalás, azért még szólok.

Epilógus:
Az elején gondom volt a pendrive-ról való telepítéssel. Most, amikor
megjavították, megint így szerettem volna telepíteni, s jobban körülnéztem a
BIOS-ban.
Ilyennel még nem találkoztam. Lehetett létrehozni több boot opciót, az
alapértelmezetteken kívül. Létrehoztam a kérdéses pendrive-ra egyet és onnantól
simán bootolt és települt róla. Nem hozott létre többször négy partíciót, mint
eleinte.
Sajnos nem tudtam jobban megnézni mi lehetett az ok, mert hamar vissza kellett
adnom. Érthető, már hetek óta várta, mikor tudja használni végre.
Annyira emlékszem, hogy az alap boot opciók között "pendrive efi" megnevezés
szerepelt és ezzel az opcióval működött úgy, ahogyan korábban már írtam. De
amikor létrehoztam a saját opciómat, azzal már úgy dolgozott, ahogy megszoktam.
Ha valaki tudja a megoldást, ne tartsa magában, mert ilyennel még nem
találkoztam!

Üdv,
Venczel József