Egy esti küzdelem után írok. Úgy vélem a gyári cd-n lévő driverek lehetnek
a hunyók nálam. minden második bekapcsolásra tölt csak be a gép.
Tünet:
1. bekapcs 5sec után már tölt a win kb 20 sec-ig, majd nagy feketeség és a
hdd led már nem pislog... (kikapcs)
2. bekapcs 5sec után már tölt a win kb 20 sec-ig, majd nagy feketeség kb 35
sec-ig, majd megjelenik a profil üdvözlő kb 20 sec, majd beadja az asztalt
és kb 30-40 sec ig még mindig tekeri a vinyót...

Jogtiszta win és nod32
hdd-teszt volt (felület és random elérés) ok - telepítés alatt sem mutatott
semmi furcsaságot...
netről letöltöttem a drivereket és felraktam azokat, kékfogat kilőttem. kb
40sec-el gyorsabb de még mindig 2 perc fölött, ami egy ilyen gépnél nagyon
sok. (msconfigban bekapcsolva mind a 4mag a bootolás alatt is.)