Pedig szerintem igaza van zsoltinak, egy normális alkatrészekből összeválogatott gép kellően halk tud lenni, ez a proci amit néztél meg inkább csak játékszer... Pl az én céges gépem egy átlag konfig nem brand gép, i5 procival, fsp táppal, ssd-vel és szinte alig van hangja, kifejezetten oda kell figyelni ha hallani szeretném, pedig ez gyári hűtővel van(igaz ha meghajtom rendesen(100%-ra) akkor picit hangosabb, de abszolút nem zavaró, viszont egy rendesebb procihűtővel ez is orvosolható).