Az volt az első dolgom, hogy kitisztítottam a ventiket (már amennyire szerelés
nélkül lehet, mint írtam, processzorhűtőt nem merek szétszedni...)
A venti sebességgel kapcsolatos tippet köszönöm, megnéztem a BIOS-ban-
minimumon van.

Közben meginterjúvoltam a főnököt, mennyire zavarja a hang, idézem: "ku...vára
elegem van belőle, hogy egy pdf-et nem tudok elolvasni úgy, hogy ez a sz..r ne
zúgjon a fülembe, mint egy porszívó" :)
(Különböző okok miatt a gépház az asztalon van, kb. 30 cm-re a fülétől, és nem
tudjuk áttenni máshová)
Szóval az nem segítség, ha csak idle állapotban lesz halkabb, működés közben is
halkítani kellene.

Viszont alternatívaként a javaslatotokra felmerült egy használt Dell, ha ki
tudnánk fogni egy _tényleg_ halk példányt (nekünk HP-ket hoztak minden
TIOP-ban, azokról _tudom_, hogy jó masinák, de igazán halknak nem nevezném
egyiket sem).
Ilyet találtam:
http://www.pc-max.hu/webaruhaz/dell-optiplex-780-mt-9.html?category_id=1505&limit=18&limitstart=18&orderby=product_price&keyword=

Ehhez mit szólnátok alap irodai gép kategóriában (böngészés/Office)? Sokkal e
fölé használt gép esetén nem akarunk menni árban, ha használt, akkor max. 35-40
eFt-ig keresgélek jelen pillanatban :)