Nekünk van néhány J1900-as integrált ventilátor nélküli processzorral szerelt
alaplapunk. (az ilyeneket gyárilag szerelt processzorral árulják) Elsősorban az
olcsó áruk miatt vették.

Iskolatitkár és adminisztrátorok használják, mindenkinek teljesen megfelelő.

A J1900 egy picit erősebb, de egy nagyságrend az N3150-el.

Ha raksz bele 8GB RAM-ot akkor fogja használni és előnyére válik.
AZ SSD sokat növel a felhasználói élményen.
Szerintem akár 30 böngészőablak sem jelent problémát egy ilyen gépnek és még
mellette nyugodtan elmehet 6-8 irodai alkalmazás is.

LT

2016. március 16. 7:39 Nemeth A írta, <rog70 at